سرمایه گذاری و سود بالا با پرفکت مانی

چکونه میتوانیم با سرمایه گذاری در پرفکت مانی با مقدار دلار کم ، سود بالا و درآمد بگیریم ؟

۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۱۷:۵۸
۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ۱۱:۳۲
 0

1. سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری به معنای تخصیص دادن منابع مالی به یک دارایی و یا کسب و کار است که انتظار می رود سودآوری بالایی داشته باشد. بسیاری از افراد هنگامی که صحبت از سرمایه گذاری مطرح می‌شود به خرید مسکن، زمین، خودرو، طلا، و یا ارز فکر می‌کنند. زیرا بصورت معمول پیش بینی می گردد که قیمت هر کدام از این دارایی ها با گذشت زمان افزایش یابد و منجر به حفظ ارزش سرمایه شخص گردد و منبع درآمد اضافی برای وی ایجاد کند.

برخی به اشتباه تصور می کنند که بازده در بازار سرمایه تضمین شده است، در صورتی که همواره احتمال خطا و عدم موفقیت وجود دارد. بنابراین، نیاز است که افراد توانایی پذیرش ریسک را داشته باشند و پیش از هرگونه تصمیم گیری تمام جوانب کار را به دقت بسنجند. همچنین در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان خبره بپردازند. در غیر اینصورت، ممکن است میزان سرمایه اولیه آنها کاهش چشمگیری یابد و متضرر گردند.

2. آیا سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا امکان پذیر است؟

آیا سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا امکان پذیر است؟

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا اگر با دید میلیاردر شدن در یک شب انجام پذیرد به هیچ وجه شدنی نیست و این روش تنها تضمین کننده از دست رفتن دارایی های شما در بازارهای مختلف مالی خواهد بود.

 بسیاری از کاربران که سرمایه قابل قبول و زیادی را در اختیار ندارند بیشتر از اینکه به دنبال سرمایه گذاری باشند در صدد قمار بر می آیند تا در طول یک بازه زمانی بسیار کوتاه چند روزه سرمایه خود را بیش از ده هزار برابر کرده و از این طریق بتواند برای خود خانه و خودرو تهیه کنند.

جالب است بدانید که این دسته از افراد دائما در حال تکرار چنین شرایطی بوده و هر بار بعد از اینکه سرمایه اندکی به دست می آورند از همین طریق آنها را از دست میدهند.

 اما اگر شما راز سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا را بدانید و پله پله در مسیر رشد سرمایه های خود گام بردارید و بعد از چند سال این امکان برای شما وجود خواهد داشت ها به استقلال مالی رسیده و حتی دیگر نیاز به حضور در شغل های معمولی نیز نداشته باشید.

 اما سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا با دقت به سیستم های مدیریت سرمایه و همچنین تسلط بر اصول سرمایه گذاری در بازارهای مالی مختلف امکان پذیر خواهد بود و شما می توانید با یک سرمایه بسیار کم به درآمدهای قابل توجهی برسید.

3. دنبال یک شبه میلیاردر شدن نباشید

دنبال یک شبه میلیاردر شدن نباشید

سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا به این معنا نیست که قرار است شما در یک شب میلیاردر شوید و سرمایه خود را هزاران برابر نمایید. شاید اگر این عنوان دنبال یک شب میلیاردر شدن نباشید را با یک لبخند مرور می کنید و با خود فکر می کنید که آیا هنوز هم کسانی هستند که با این دیدگاه وارد بازارهای مالی و سرمایه گذاری می شوند. برای اینکه پاسخ این سوال برسید تنها کافی است سری به کانال های تلگرامی بزنید که کاربران را دعوت به سرمایه گذاری با سود های میلیاردی آن هم با سرمایه های بسیار کم می نمایند. اتفاقاً همین موضوع و همین شرایط ذهنیت کاربران باعث شده تا روز به روز به تعداد کلاهبرداری ها و پروژه های اسکم در سرتاسر دنیا اضافه شود و افراد زیادی هر ماه در دام این پروژه ها گرفتار شده و سرمایه های خود را از دست میدهند.

بارها و بارها اشاره کرده ایم که اگر یک شخص یا یک پروژه این امکان را دارد که با یک سرمایه کم سود چندین میلیاردی را برای شما در یک بازه زمانی کوتاه رقم بزند که این شخص و چنین پروژه‌ای به هیچ وجه آغازگر این پروژه نبوده و با همان رفتار می تواند سرمایه قابل توجهی را برای خود ایجاد کرده و دیگر نیازی به این کسب و کار نخواهد داشت. اما متاسفانه گوش شنوایی برای این نکته وجود ندارد و ما هر ماه شاهد تعداد زیادی از هموطنان خود هستیم که برای شکایت از پروژه های کلاهبرداری مختلف دائماً در حال رفت و آمد در مسیر دادگاه ها هستند.

 

4. سرمایه گذاری با پرفکت مانی و ارز دیجیتال

سرمایه گذاری با پرفکت مانی و ارز دیجیتال

 توجه داشته باشید این نوع سرمایه گذاری همیشه دارای ریسک زیادی می باشد و کسب پول زیاد در کمترین مدت یک خواب زیبا بیش نیست.
 شما اگر مبلغی را در این سایت ها سرمایه کنید شما یک سرمایه گذار یا اینوستور INVESTOR هستید. که این نام خودش نیاز به تخصص است و شما باید قبل از این کار اطلاعات کافی داشته باشید زیرا ما خیلی ها رو دیده ایم که بدون هیچ اطلاعاتی و فقط به خاطر تبلیغات زیبا و دروغ وارد این کار می شوند.

 شما حداقل باید با انواع ارز دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و… آشنا شوید همچنین ارزهای مانند دلار پرفکت مانی در سایت های سرمایه گذاری خیلی مورد نیاز است. همچنین شما باید یاد داشته باشید که این ارزها را چگونه باید در اینترنت ذخیره کنید و مهم تر از این، این است که ما ایرانی ها این ارزها را چگونه به ریال تبدیل کنیم و چگونه قادر به خرج این درآمد شویم. و خیلی از نکات جزئی و مهم دیگر نیاز است.

  •  هرگز سعی نکنید که ارز دیجیتال یا دلار را از اشخاص خرید کنید یا بفروشید. بهتر است از صرافی های معتبر استفاده کنید.
  • شما برای سرمایه گذاری نباید به یک سایت یا یک عکس از برداشت اعتماد کنید زیرا این گونه سایت ها دارای سیستم زیرمجموعه گیری هستند و اگر شخصی شما را به این سایت ها معرفی کند سودی دریافت می کند و حتی می تواند با شما صادق نباشید و شما ضرر کنید.
  • تبرای سرمایه گذاری همیشه از پول اضافه استفاده کنید نه کل زندگی خود.
  • تهرگز بر اساس احساسات و جو مردم و تبلیغات اینترنتی شروع به سرمایه گذاری نکنید حتی خیلی از سایت های مانیتورینگ خودشان اسکم هستند. و همچنین خیلی از سایت های سرمایه گذاری دست به تبلیغات میلیونی هم میزنند و در تلویزیون یا گوگل تبلیغات زیادی دارند.
  • همیشه از مبالغ کم برای شروع سرمایه گذاری استفاده کنید فقط بعضی از سایت های معتبر هستند که مبالغ بالا برای شروع سرمایه گذاری نیاز دارند.
  •  سود بالا نشان دهنده ریسک خیلی بالا است و شما شاید حداقل یک بار بتوانید پول خود را دریافت کنید ولی سود پایین ریسک کمتری دارد و همچنین سایت های دارای دوام بیشتری هم هستند.
  • تهمیشه بهتر است از پروژه های استفاده کنید که سود عقلانی و دوره بازگشت سرمایه کمی دارند. و برای برداشت نیاز به مبلغ بالایی نداشته باشند.
  • همیشه سعی کنید که در سایت های مختلف سرمایه گذاری کنید و کل سرمایه خود را در یک سایت سرمایه نکنید و از ریسک بالا و ضرر زیاد جلوگیری کنید.
  • حدود 70 درصد سایت های هایپ و اسکم در روزهای اول کار پرداختی های منظم و خوبی دارند و شما می توانید از این مدت کوتاه استفاده کنید سرمایه گذاری اول 90% سرمایه گذاری دوم 50% و سرمایه گذاری سوم 10% احتمال برداشت دارد. این ترفند برای حرفه ای های این کار می باشد.
  • میشه سعی کنید که سود خود را از سایت سرمایه گذاری خارج کنید و به یک جا امن انتقال دهید.
  • همیشه بعد از سرمایه گذاری اخبار سایت را دنبال کنید اگر اخباری در زمینه های مانند جذب زیرمجموعه و دریافت سود یا تخفیف های سرمایه گذاری دریافت کردید بدانید که در خطر هستید و اگر هم خبر های در مورد پیشرفت شرکت مانند شرکت در همایش ها یا ایجاد شعبه در کشور های دیگر بودید بدانید که در یک جا امن سرمایه گذاری کردید.
  • اگر سایت سرمایه گذاری با شما شفاف بود و اطلاعات شرکت را در اختیار شما و بقیه گذاشته بود این شرکت حداقل به این زودی ها اسکم نمی شود.

نتیجه : هرجا در مورد سرمایه گذاری با سود بالا و غیر منطقی و یک شبه ملیاردر شدن دیدید مطمئن باشید کلاهبرداری  و یا پانزی است و از آن دوری کنید