پرسش های متداول پرفکت مانی و ووچر

پرسش های متداول در مورد  پرفکت مانی و ووچر و سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید مانند اینکه پرفکت مانی چیست و غیره را در اینجا ببینید

۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۶:۵۲
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۰۰:۱۷
 0

پرسش های متداول در مورد  پرفکت مانی و ووچر و سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید را در اینجا  ببینید
اگر سوال خاصضی در مورد پرفکت مانی دارید از بخض نظرات بپرسید تا در این بخش اضافه گردد 

پرفکت مانی در کشور پاناما ثبت شده اما دفتر آن در زوریخ سوئیس هست


Perfect Money یک سیستم پرداخت آنلاین است که به کاربران امکان ارسال و دریافت پرداخت‌های آنلاین را در سراسر جهان فراهم می‌کند. این سرویس به شما امکان پرداخت به فروشندگان آنلاین، انتقال وجه بین حساب‌ها، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و دیگر عملیات مالی را می‌دهد.

خرید، فروش و نگهداری ارزهای مجازی و پول‌های الکترونیکی با توجه به اینکه هنوز توسط سازمان‌های مربوطه جرم انگاری نشده‌اند برای افراد حقیقی جرم نیست. 

پرفکت مانی در اصل یک شرکت تولید کننده کد ووچر و سیستم پرداخت مانند بانک است. قطعا هر سیستمی گسترده‌ای خدمات پشتیبانی در خرید و فروش و انتقال ارزها دارد. بنابراین پرفکت مانی نیز مانند تمام شرکت های تولیدکننده ارزهای دیجیتال، با ارائه خدمات پشتیبانی به کاربران سعی در راهنمایی ایشان دارد.

حال پرسشی که مطرح می‌شود این است که با توجه به تحریم های متنوعی که شرکت ها و کشورهای خارجی علیه ایرانیان اعمال کرده اند، آیا پرفکت مانی در ایران قابل پیگیری است؟! در پاسخ به این سوال باید گفت: بله در حال حاضر پرفکت مانی تحریم و محدودیتی برای کاربران ایرانی در نظر نگرفته است. به این ترتیب کاربران ایرانی قادر به پیگیری و کمک گرفتن از تیم پشتیبانی پرفکت مانی خواهند بود.

خرید و فروش و استفاده از کد ووچر پرفکت مانی به هیچ وجه جرم شناخته نمی‌شود، پس قطعا مصداقی از کلاهبرداری هم نخواهد بود.

اما با توجه به این که فعلا هیچ مجوزی مبنی بر خرید و فروش ووچر و سایر ارزهای دیجیتال از طرف وزارت صمت و بانک مرکزی، برای صرافی ها صادر نشده، به نظر می‌رسد معامله ووچر در صرافی ها ممنوع باشد. در این صورت امکان کلاهبرداری از این راه هم افزایش خواهد یافت. پس برای خرید ووچر به صرافی های معتبر و دارای مجوز رسمی مراجعه نمایید.

انتخاب بهترین صرافی  و عنواین مشابه آن  بیشتر بحث تبلیغاتی است و  عملا امکان انتخاب آن نیست  . اما ما میتوانیم  سایت میهن پی را به شما پیشنهاد بدهیم

از لینک زیر میتوانید جزییات بیشتر را ببینید

از کجا پرفکت مانی بخریم

تأیید هویت در Perfect Money اختیاری است، اما توصیه می‌شود حساب خود را تأیید کنید تا از امکانات امنیتی بیشتری استفاده کنید و محدودیت‌های برخی عملیات را برداشت کنید.

واحد پولی اصلی در Perfect Money دلار آمریکا است. اما امکان استفاده از سایر ارزها نیز در این سیستم وجود دارد.